duminică, 6 ianuarie 2008

VIS, cu Dan Puric (One man show).

Nu prea am cuvinte, tot ce pot spune este: ULUITOR.
Am vazut o sala arhiplina cu oameni care au aplaudat pana cand li s-au inrosit mainile, care au ras si au plans impreuna cu Puric, care au trait timp de o ora si jumatate o multitudine de emotii, unele aproape uitate in trecerea grabita si stresanta a zilelor noastre.

Recunosc...Puric este febletea mea, actorul meu de suflet, ba chiar as indrazni sa spun ,,dragostea mea platonica" (toti avem dreptul sa avem asa ceva), dar in fata unui asemenea spectacol entuziasmul vine din ceea ce vezi pe scena, slabiciunea ta pt. persoana respectiva cade pe locul doi.

E un spectacol care se joaca rar (btway, a fost in toata Europa si America cu el, acolo e supranumit ,,noul Charlie Chaplin") dar daca il mai prindeti vreodata, duceti-va. Nu veti regreta nici o clipa!

Niciun comentariu: